خط کشی و ضرورت وجود خط کشی در مسیرها

۲۵ بازديد
خط کشی نوعی از مواد شیمیایی یا برچسب هایی است که برای انتقال اطلاعات خاص مانند نشان دادن مسیر صحیح جاده یا مسیر، عبور یا عدم عبور، خطوط عابر پیاده، خطوط مجاز برای پارک خودروها و غیره استفاده می شود.

علامت گذاری و خط کشی جاده برای ارائه اطلاعات ترافیکی بهتر به رانندگان و عابران یکی از مهم ترین عوامل در به حداقل رساندن سردرگمی و عدم اطمینان هنگام رانندگی یا عبور است. علامت گذاری یا طراحی در کشورهای مختلف تقریباً مشابه است، اما هر کشور استانداردها و معانی خاص خود را دارد.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی از موادی با شکست نوری بالا در ساخت خط کشی جاده ها استفاده می شود. این مواد نور وسایل نقلیه را منعکس می کنند و در شب آنها را به عنوان چراغ های نورانی روشن می کنند.

رنگ

علاوه بر رنگ در خطوط، افزودنی های با ضریب شکست بالا اضافه می کنند و در کنار جاده و یا در پارکینگ ها استفاده می شوند، البته در مکان های مختلف مواد به کار رفته در رنگ ها با توجه به استانداردهای اعلام شده توسط سازمان متفاوت است. نگران. استفاده از رنگ در خط کشی جاده ها به سال 1905 برمی گردد و از نظر هزینه کم برای ایمنی راه استفاده می شود.

رنگ از سه قسمت اصلی تشکیل شده است: رنگدانه ها، رزین و آب یا حلال. رنگدانه ها دانه های کوچکی هستند که نقش آنها نشان دادن رنگ روی سطح است. میکروبیدها را می توان با UV یا سایر مواد براق مخلوط کرد. قسمت دوم رزین است که نقش موثری در چسباندن مواد به سطح جاده دارد. رزین ها و رنگدانه ها و مواد مورد استفاده در رنگ از مواد مختلفی مانند: لاتکس استات پی وی سی، متیل متاکریلات یا رزین های اکریلیک ساخته می شوند. حلال های مورد استفاده برای صاف کردن رنگ بسته به مواد دیگر و سطوح مورد نظر متفاوت است. نفتا، تولوئن، متانول، متیلن کلرید و استون حلال های مورد استفاده در رنگ هستند.

رنگ زرد، که از رنگدانه های زرد در مواد رنگ استفاده می شود، اغلب در بزرگراه ها در ایالات متحده استفاده می شود. این رنگ ها توسط دستگاه رنگ پاش به نام پلاتر مشخص می شوند که قابلیت ذخیره مقدار زیادی رنگ را دارد (برابر با توجه به طول مسیر و محدودیت های ترافیکی گاهی اوقات از یک رنگ پاش کوچک دستی یا اتوماتیک استفاده می شود. رنگ از طریق یک سری شیلنگ هوای تحت فشار با ذرات ریز با شکست زیاد روی سطح جاده پاشیده می شود. البته دانه های بازتابنده به طور جداگانه در مخزن دیگری ذخیره می شوند و با رنگ روی جاده پاشیده می شوند و در برخی موارد مخلوط می شوند. با رنگ
یکی از رایج ترین انواع مهر زنی در دنیا، مهر زنی ترموپلاستیک است که قیمت بیشتری دارد و دوام بیشتری دارد. در این سیستم از چسب های ترموپلاستیک استفاده می شود. چسب های ترموپلاستیک معمولاً از مخلوط، رزین، دانه های بازتابنده و رنگدانه ها تشکیل شده اند. استفاده از این نوع رنگ ها با هدف اجتناب از استفاده از حلال ها و ادغام در سیستم بازتابی است. . (تفاوت این سیستم با سیستم قبلی در رزین یا اجزای رزین و نوع رنگدانه و نوع دانه های انعکاسی است)
دستگاه مارک ترموپلاستیک کاملاً با دستگاه رنگ آمیزی معمولی متفاوت است. این دستگاه ها مواد را تا 200 درجه سانتیگراد گرم می کنند، سپس توسط یک نازل لرزاننده روی سطح جاده ریخته می شود و بلافاصله دانه های بازتابنده در بالای آن قرار می گیرند. این نوع خط کشی دارای انعکاس و دوام بالاتری بوده و به دلیل ضخامت آن هنگام عبور وسیله نقلیه از روی خطوط صدا ایجاد می کند. خطوط ترموپلاستیک معمولا سفید و گاهی زرد هستند. خط سفید شامل سفید تیتانیوم، اکسید روی و لیتوفون است.
لازم به ذکر است که بر خلاف سیستم رنگ، علامت گذاری ترموپلاستیک به دلیل گرمای مواد و سیستم رنگ صورتی بسیار زمان بر است.

رنگ ساختمانی چیست و چه کارایی دارد؟

۲۴ بازديد

 

یکی از دغدغه های اصلی تغییر فضا و دکوراسیون داخلی خانه، رنگ دیوارها است. تغییر دیوارها یکی از اصلی ترین تغییرات برای دکوراسیون است. اگرچه کاغذ دیواری ها بسیار متنوع هستند، اما قیمت بالای آنها نیز باعث می شود نتوانیم تمام دیوارها را با کاغذ دیواری بپوشانیم. رنگ ساختمانی گزینه ای است که هنوز بهترین راه حل محسوب می شود

انواع رنگ های ساختمانی
رنگ های ساختمانی دسته بندی ها و تنوع های زیادی دارند. اگر مزایا و معایب هر کدام را بدانید و برای چه چیزی مناسب هستند، به راحتی می توانید بهترین رنگ را انتخاب کنید. برای خرید رنگ ساختمانی به سایت رنگ جمیل مراجعه کنید.

 

رنگ روغن
رنگ روغن اولین انتخاب یک نقاش حرفه ای خانه است. آنها می توانند تمام عیوب دیوار را با این رنگ پوشش دهند. دلیل این امر چسبندگی قوی رنگ های روغنی است.
از طرفی این رنگ ها به دلیل اینکه در برابر آب بسیار مقاوم هستند جزو پرطرفدارترین رنگ ها هستند. مقاومت این رنگ ها باعث ماندگاری طولانی آنها می شود. از این رنگ برای در و دیوار و حتی قاب پنجره ها استفاده می شود.
اما توجه داشته باشید که با وجود تمام مزیت ها، این رنگ ها را فقط می توان با غلتک و قلم مو مخصوص استفاده کرد. از طرفی باید مرتب این رنگ ها را هم بزنید تا از هم جدا نشوند.
به یاد داشته باشید که این رنگ ها حداقل به 24 ساعت زمان نیاز دارند تا کاملا خشک شوند. اگر از این رنگ ها استفاده می کنید به این نکات توجه کنید.
رنگ های روغنی به سه دسته مات، نیمه مات و براق تقسیم می شوند.

 

رنگ پلاستیکی
این رنگ ها سازگار با محیط زیست هستند و هیچ خطری ندارند. اما فاقد ماندگاری رنگ روغن هستند.
مزیت استفاده از این رنگ ها این است که زود خشک می شوند. این رنگها سریعتر از رنگهای روغنی خشک می شوند. به همین دلیل می توانید چند لایه از این رنگ ها را با سرعتی بالاتر از رنگ روغنی بزنید.
اگر به بوی رنگ حساسیت دارید، این رنگ ها برای شما مناسب ترند زیرا بوی کمی دارند. از طرفی اگر برای اولین بار است که خودتان سوارکاری می کنید، ما این رنگ ها را به شما پیشنهاد می کنیم. دلیل آن این است که شما می توانید کمی نامرتب صدا کنید. این رنگ ها سریعتر از رنگ روغن و فقط با کمی آب و صابون جدا می شوند.
هزینه کم این رنگ ها را به بقیه مزایا اضافه کنید. اما تنها عیب این رنگ ها ماندگاری کم آنها نسبت به رنگ روغنی است.

رنگ آکریلیک
این رنگ ها با ورود خود انقلابی در صنعت رنگ ساختمانی ایجاد کردند. برخلاف دو رنگ قبلی، این رنگ های اکریلیک بر پایه رزین اکریلیک هستند.
مزیت رزین اکریلیک این است که در قالب های مبتنی بر آب و بر پایه حلال موجود است. فقط به نوع رنگ اکریلیک که هنگام خرید می گیرید توجه کنید.
برخلاف رنگ پلاستیک، رنگ اکریلیک برای فضاهای بیرونی مناسب است. بر خلاف رنگ روغنی سریع خشک می شود و مانند رنگ پلاستیک به سرعت پاک می شود. از طرفی خودتان هم می توانید به راحتی از این رنگ ها استفاده کنید. به عبارت ساده تر، استفاده از این رنگ ها نیاز به تخصص ندارد.

روغن پولیش چوب دارای پایه رزین آلکیدی است. به همین دلیل است که روغن های پولیش به روغن های پولیش آلکیدی نیز معروف هستند و با این نام معرفی می شوند. روغن جالا در واقع یک خانواده رنگ محسوب می شود. اما از آنجایی که این رنگ پایه روغنی دارد از کلمه روغن برای آن استفاده می شود. از روغن های پولیش برای رنگ آمیزی و پوشش سطوح چوبی استفاده می شود. لایه روغن آلکیدی نه تنها از چوب محافظت می کند، بلکه زیبایی خاصی به چوب می دهد و آن را زیباتر می کند. برای خرید روغن جلا به سایت رنگ جمیل مراجعه کنید.

رنگ ساختمانی بلکا
تنوع بی نظیر این رنگ ها باعث شد طرفداران خاص خود را داشته باشند. ویژگی اصلی این رنگ ها این است که می توانید آنها را روی هر سطحی استفاده کنید. گچ، چوب، شیشه یا رنگ روغن تنها چند نمونه از سطوحی هستند که می توانید از این رنگ ها استفاده کنید.
رنگ بلکا به دو نوع رنگ ابریشم بلکا و رنگ سلولزی بلکا تقسیم می شود. فراموش نکنید که تنوع آنها با فضای داخلی جذاب مناسب است.
از طرفی برندهای مختلفی در بازار وجود دارند که رنگ های با کیفیتی را تولید و در اختیار شما قرار می دهند.

چگونه رنگ ساختمانی مناسب را انتخاب کنیم؟
برای اینکه بتوانید بهترین رنگ را برای دیوار انتخاب کنید، باید به عناصر مختلف نگاه کنید. اول از همه باید بدانید که رنگ را برای کدام قسمت از خانه یا محل کار انتخاب می کنید. درباره ویژگی های موقعیت مکانی بیاموزید. ببینید آیا آن نقطه به خوبی روشن است یا نور طبیعی کمی به آن نقطه می رسد. تاثیر نور بر تاثیر رنگ را دست کم نگیرید.
رنگی که انتخاب می کنید باید با عملکرد محل مورد نظر مطابقت داشته باشد. این بخش همچنین به روانشناسی رنگ ها می پردازد. باید بدانید که رنگ آشپزخانه با رنگ اتاق خواب متفاوت است.
سعی کنید رنگ ها را طبق کاتالوگ کارخانه انتخاب کنید. رنگ های ساختمانی پس از استفاده با آنچه در قوطی رنگ می بینید بسیار متفاوت به نظر می رسند.
بهتر است رنگ را طبق کاتالوگ انتخاب کنید. رنگ های کاتالوگ نشان دهنده نتیجه نهایی رنگ پس از نشستن روی دیوار است.

“رنگ ترافیکی” و انواع آن

۲۲ بازديد
ورود خودرو به جوامع بشری نیاز به شبکه ای مناسب برای گردش این وسیله نقلیه را احساس کرده است. یکی از مهمترین ابزارهای برقراری ایمنی در جاده ها استفاده از رنگ های سیگنال است. رنگ های ترافیکی برای تعیین محدودیت های ترافیکی خاص برای کاربران جاده استفاده می شود و همچنین کاهش خطرات ناشی از تصادفات رانندگی جایگاه ویژه ای در بین انواع رنگ ها پیدا کرده است. این خطوط زمانی موثر هستند که:
به راحتی قابل مشاهده باشد

رنگ و درخشش آنها در طول روز تغییر نمی کند و به وضوح محدوده جاده را مشخص می کند.
فکر خوب در شب
برای خرید رنگ ترافیکی به سایت رنگ جمیل مراجعه کنید.

عوامل موثر بر عملکرد و دوام رنگ سیگنال
کیفیت رنگ (دارای تاییدیه و استاندارد):
برای اینکه رنگ ها خوب بمانند باید کیفیت خوبی داشته باشند.
کیفیت مهره های شیشه ای (دانه های شیشه ای):
مهره های شیشه ای باعث می شوند که نور بازتاب شده به داخل رنگ بازتاب پیدا کند، بنابراین باید از کیفیت مناسبی برخوردار باشند تا نور منعکس شده به مرور زمان از بین نرود.

وضعیت ترافیک:
گاهی اوقات وضعیت ترافیک سنگین خواهد بود. هرچه ترافیک بیشتر باشد، رنگ ماندگاری بیشتری خواهد داشت.
ویژگی های رنگ ترافیک
داشتن مقاومت سایشی بالا
مقاومت خوبی در برابر آب و هوا داشته باشد
دانه بندی رنگ مناسبی داشته باشد
چسبندگی عالی به آسفالت و بتن
بدون تغییر رنگ با نور خورشید
سرعت خشک شدن بالا

انواع رنگ سیگنال
به طور کلی رنگ های سیگنال به دو دسته تقسیم می شوند:
رنگ ترافیک سرد
اهمیت رنگ با گردش سرد در این است که برای مخلوط کردن اجزای رنگ و اعمال آن بر روی بستر به دمای بالا نیاز نیست.

رنگ ترافیک گرم
در رنگ گردشی گرم برای مخلوط شدن و تشکیل فیلم رنگ ابتدا باید دمای آن را به مقدار معینی بالا برد و سپس روی آسفالت اعمال کرد.

روش های پیاده سازی رنگ خط کشی پارکینگ

کتابچه راهنمای
یکی از روش های سنتی و مرسوم استفاده از رنگ های ترافیکی، روش دستی است. معمولاً برای استفاده دستی رنگ های اکریلیک چند جزئی از غلتک یا ماله استفاده می شود.
افشانه
یکی از پرکاربردترین روش های اعمال رنگ سیگنال، روش اسپری است. در این روش با استفاده از دستگاه های مخصوص رنگ بر روی سطح پاشیده می شود. ضخامت رنگ اعمال شده در این روش خیلی زیاد نیست.
کف کشی
در این روش رنگ مخلوط ذوب شده به طور یکنواخت روی سطح اعمال می شود. زمان خشک شدن در این روش کوتاه است و علاوه بر چسبندگی خوب به بستر، با ضخامت های بالا نیز قابل اجراست.
اکستروژن
در این روش رنگ مخلوط شده در پیش گرم کن ها حرارت داده می شود تا به دمای ذوب برسد. سپس توسط ماشین آلات مخصوص بر روی بستر آماده شده برای خطوط شکسته در کنار جاده اعمال می شود.

انواع رنگ های ترافیکی سرد

رنگ سرد اکریلیک ترموپلاستیک
این رنگ بر پایه رزین های اکریلیک ترموپلاستیک پایه حلال و آب پایه بوده و از خواص فیزیکی و مکانیکی خوبی برخوردار است.
از این رنگ برای تراز کردن جاده های داخل و خارج شهر و خطوط پیوسته و شکسته استفاده می شود.

رنگ سرد کلروکوچو
این رنگ بر پایه رزین های آلکیدی (روغن کوتاه) اصلاح شده با لاستیک کلرو ساخته شده است و دارای خواص جستجویی است. این نوع رنگ در خطوط پیوسته و متناوب داخل و خارج شهرها کاربرد دارد.

رنگ ترافیک چند جزئی
این رنگ بر پایه رزین های اکریلیک ترموست ساخته شده و توسط سخت کننده های پراکسید سخت می شود. هنگام مخلوط کردن اجزاء در زمان کاربرد، دما در اثر واکنش های شیمیایی افزایش می یابد. از این نوع رنگ برای خط کشی خطوط عابر پیاده و کانال های ترافیکی، خطوط فرعی آزادراه و همچنین علائم هشدار دهنده برای ریل های سرعت با ضخامت تقریبی 2 میل استفاده می شود.

رنگ ترافیک گرم
این رنگ بر پایه رزین های هیدروکربنی (پترورزین نوع C5) و آلکیدهایی است که به صورت پودر می باشند. رنگ ترافیکی گرم برای بزرگراه ها و جاده های پر ترافیک مناسب است، زیرا سرعت خشک شدن این نوع رنگ بالاست. این رنگ خاصیت چسبندگی عالی و خواص مکانیکی – فیزیکی دارد. خوب است و در ضخامت های نسبتاً بالا (500 تا 3000 میکرون) قابل اجراست.

بهترین رنگ استخری

۲۴ بازديد

 برای اینکه بتوانید بهترین رنگ استخری را بشناسید ابتدا باید از ویژگی های رنگ های استخری اطلاعاتی کسب کنید. در واقع، مشخصات صحیح رنگ استخر بیشتر به نوع رنگ استفاده شده بستگی دارد. در بازار می توانید انواع رنگ های استخری را ببینید و هر کدام را با توجه به نیاز خود خریداری کنید. علاوه بر این، شما باید رنگ مناسب استخر را بر اساس مواد استفاده شده و آب و هوای محل زندگی خود انتخاب کنید. در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین رنگ استخری و قیمت رنگ استخری با توجه به متریال و اقلیم منطقه آشنا کنیم تا رنگ مورد نظر خود را خریداری کنید.

رنگ استخر چیست؟
رنگ عایق مورد استفاده در استخرها برای عایق کاری و رنگ آمیزی کف و دیواره استخرها، مخازن پرورش آبزیان و مخازن آب استفاده می شود. رنگ های استخری معمولا به رنگ آبی تولید می شوند. هر رنگ استخر برای شرایط خاصی ساخته شده است. رنگ های استخری در دو نوع حلال و پایه آب تولید می شوند. در ادامه به معرفی این دو نوع می پردازیم.

خرید ضد زنگ روی لینک کلیک کنید.

https://jamilpaint.com/post-detail/49/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%B1%D9%86%DA%AF-%D8%B6%D8%AF-%D8%B2%D9%86%DA%AF-%7C-%D9%BE%D8%A7%DB%8C%DB%8C%D9%86-%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%7C-%D8%A8%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%DA%A9%DB%8C%D9%81%DB%8C%D8%AA

انواع رنگ های پایه آب استخر
در ساخت این نوع رنگ از هیچ گونه مواد شیمیایی استفاده نمی شود. بنابراین می توان این نوع رنگ را بهترین رنگ استخری برای مخازن آب دانست.

رنگ استخری بر پایه حلال
رنگ استخری بر پایه حلال بهترین رنگ استخری و انتخابی مناسب برای استخرهای سطح سیمانی و فلزی است. رنگ های حلال نیز تمامی ترک ها را می پوشانند و عایق خوبی در برابر آب هستند و به رنگ های ضد جلبک نیز معروف هستند. یکی دیگر از دلایل در نظر گرفتن رنگ پایه حلال به عنوان بهترین رنگ استخری این است که این رنگ در برابر انواع فشار آب مقاومت بالایی خواهد داشت.

رنگ استخری اکریلیک
رنگ استخری اکریلیک یکی دیگر از انواع رنگ های استخری است که در دو نوع پایه آب و حلال تولید می شود. رنگ اکریلیک به عنوان بهترین رنگ استخری برای استفاده کم هزینه شناخته می شود، اما باید توجه داشته باشید که از این نوع رنگ در استخرهای عمیق استفاده نکنید. رنگ اکریلیک در استخرهای شنا با مصالح بتن و سیمان استفاده می شود.
برای استفاده از رنگ اکریلیک در استخر خود ابتدا باید سطح استخر خود را از تمامی ترک ها و آسیب ها تمیز کرده و با سیمان آن را تعمیر کنید. پس از تعمیر سطوح استخر، نوبت به تمیز کردن سطح استخر از هرگونه آلودگی و گرد و غبار می رسد. باید توجه داشته باشید که برای استفاده از این نوع رنگ استخری باید سطح استخر خود را کاملا خشک کنید تا سطح استخر شما عاری از رطوبت باشد.
به طور کلی رنگ استخری اکریلیک فقط روی سطوح خشک قابل استفاده است و چسبندگی بسیار قوی دارد. رنگ اکریلیک دارای قابلیت ترمیم سریع، ضد جلبک و ضد باکتری، قیمت مناسب و تحمل دمای منفی 30 تا مثبت 300 درجه سانتیگراد می باشد.

رنگ استخر پلیمری
نوع دیگری از بهترین رنگ استخری را می توان رنگ پلیمری در نظر گرفت. رنگ پلیمری از ترکیبی از پلیمرهای سخت، سیمان پلیمری و پودر سیلیس ساخته شده است. رنگ پلیمری بهترین رنگ استخری برای پوشش و عایق کاری سطح استخر می باشد. رنگ پلیمری برای استخرهایی با سطوح سیمانی، بتنی و فلزی مناسب خواهد بود.
از ویژگی های رنگ پلیمری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

قابلیت نقاشی روی سطح مرطوب
ضخامت بالا
مقاومت در برابر رطوبت بالا
آنتی باکتریال و ضد جلبک
تحمل حرارتی بین منفی 40 تا مثبت 300 درجه سانتیگراد
تعمیر آسان

رنگ اپوکسی استخر
همانطور که از نام آن پیداست، این رنگ از یک ترکیب اپوکسی با کاتالیزورهای رنگی ساخته شده است. زمانی که زمان کافی برای رنگ آمیزی سطح استخر خود ندارید رنگ اپوکسی بهترین رنگ استخری است. در کمترین زمان نسبت به رنگ های دیگر خشک می شود و در برابر فشار و نفوذ آب مقاومت بالایی دارد.
ویژگی های رنگ اپوکسی استخری:
پرداخت سطح بعد از رنگ آمیزی
ضد جلبک
طیف رنگی متفاوت
مقاوم در برابر سرما و گرما
قابل شستشو
قابل تعمیر
همچنین رنگ استخری اپوکسی را می توان در سوله ها، استخرها، انواع مخازن آب، حوضچه های پرورش آبزیان، عایق لوله های فلزی و عایق های فلزی منبع آب استفاده کرد.

خرید اقساطی تلویزیون سونی

۲۳ بازديد

 مدت هاست که تلویزیون دیگر فقط برای تماشای فیلم و سریال نیست، بلکه وسیله ای است که شما را با یک فلش یا یک کابل HDMI به دنیای دیگری از اطلاعات با کیفیت و وضوح بالاتر متصل می کند. حتی بهتر! با اتصال تلویزیون به اینترنت می توانید صفحه نمایش خود را به دلخواه رنگ آمیزی کنید!
خرید اقساطی تلویزیون خبری خوب برای مصرف کنندگان و خریدارانی است که به دلیل شرایط سخت و ناخوشایند اقتصادی، توانایی پرداخت نقدی این محصولات را ندارند. به هر حال تلویزیون یکی از اصلی ترین و کاربردی ترین لوازم خانگی در هر خانه ای است. بدون تلویزیون، زندگی بسیاری از خانواده ها به یک شکل مختل می شود.

زیرا برای تماشای انواع برنامه های کابلی و ماهواره ای به تلویزیون نیاز دارید. با پیشرفت تکنولوژی و تکنولوژی، شاهد ورود انواع تلویزیون ها با قابلیت ها و امکانات متفاوت هستیم. از آنجایی که درصد زیادی از برندهای تلویزیون خارجی هستند و این محصول وارداتی به حساب می آید، با نوسانات بازار ارز قیمت آنها افزایش یافته و به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

نمایندگی فروش تلویزیون سونی در غرب تهران | اقساطی روی لینک کلیک کنید.
https://faramarzimani.farsiblog.com/1401/11/22/%D9%BE%D9%86%D9%84-OLED-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA/

 

بنابراین طبیعی است که ویژگی های جدید ایجاد شده در تلویزیون باعث می شود که بخواهید به سمت جدیدترین مدل های موجود در بازار حرکت کنید تا بتوانید تلویزیون ایده آل خود را انتخاب کنید. در حال حاضر از برندهای معروف تلویزیون خارجی و ایرانی در بازار می توان به سامسونگ، ال جی، سونی، شیائومی، ایکس ویژن، اسنوا و جی پلاس اشاره کرد.
از طرفی با توجه به افزایش قیمت ها و شرایط موجود، خرید اقساطی تلویزیون تصمیمی مقرون به صرفه است که می تواند گزینه های متنوع تری را برای انتخاب در اختیار شما قرار دهد.

نکاتی که هنگام خرید تلویزیون باید در نظر بگیرید:
از آنجایی که تلویزیون به عنوان یکی از مهم‌ترین تجهیزات صوتی و تصویری در هر خانه‌ای شناخته می‌شود، انتخاب مدل مناسبی که همه افراد خانه را با عملکرد آن راضی کند، دشوار است. به همین دلیل برای خرید تلویزیون باید به ویژگی هایی مانند نوع و کیفیت صفحه نمایش، هوشمند بودن یا نبودن آن، اندازه صفحه نمایش، اتصالات، ورودی های صدا و ... توجه کرد.
از نظر کیفیت باید گفت که تلویزیون های Ultra HD (UHD) یا 4K جزئیات تصویر، رنگ و کنتراست بهتری نسبت به تلویزیون های HD دارند. همچنین نوعی تلویزیون 4K به نام 4K HDR در بازار وجود دارد که تصاویر روشن تری را با پویایی بیشتر و طبیعی بودن بیشتر به ارمغان می آورد.
اما سوالی که قبل از پرداختن به همه این موارد باید به آن پاسخ دهید این است که امکانات ذکر شده چقدر با فضا و خانه شما سازگاری دارد؟

آیا خرید اقساطی تلویزیون سود دارد؟
زمانی که تصمیم به خرید تلویزیون دارید، دور از انتظار نیست که هزینه آن بر انتخاب شما تأثیر بگذارد. مسلم است که هر چه صفحه نمایش تلویزیون بزرگتر باشد و از فناوری جدیدی که استفاده می کند، قیمت آن بیشتر است. به این ترتیب خرید اقساطی می تواند شما را بدون توجه به قیمت تلویزیون انتخابی باکیفیت تر کند. فرض کنید تصمیم به خرید یک تلویزیون 55 اینچی سامسونگ با کیفیت تصویر 4K گرفته اید. اگر همین الان خرید اقساطی تلویزیون سامسونگ را انتخاب کنید، به دلیل احتمال گران شدن آن در شرایط تورمی فعلی، حتی با سود اقساطی، باز هم به نفع شما خواهد بود.
اگر درگیر خرید جهیزیه هستید، خرید اقساطی می تواند راه سریع تری برای دریافت لوازمی باشد که قبلا تهیه نکرده اید. با خرید تلویزیون اقساطی و سایر کالاها در آستانه تکمیل جهیزیه خود خواهید بود.

خرید اقساطی تلویزیون
فروشگاه سونی در شهراد امکان خرید اقساطی بدون ضامن و مراجعه حضوری را به شما ارائه می دهد. اگر تصمیم به خرید قسطی تلویزیون گرفته اید، اما نمی دانید از کجا شروع کنید، کافی است به وب سایت سونی بروید، تلویزیون خود را انتخاب کرده و به صورت اقساطی خرید کنید.

فروش اقساطی تلویزیون در جمهوری

۲۱ بازديد

 مزایای خرید تلویزیون به صورت اقساطی دیگر بر هیچکس پوشیده نیست، همه ما دقیقا می دانیم که از خرید اقساطی تلویزیون چه سودی به دست می آوریم.
یکی از فروشگاه هایی که برای خرید تلویزیون در جمهوری ایجاد شده است فروشگاه سونی شهراد است. این فروشگاه که به عنوان فروشگاه مرکزی این تابلو نیز محسوب می شود و فروش نقدی و موقت را نیز ارائه می دهد، در خیابان جمهوری واقع شده است. از آنجایی که محصولات این برند به صورت مستقیم در فروشگاه مرکزی عرضه می شود، می توان گفت که یکی از بهترین فروشگاه ها برای خرید اقساطی تلویزیون در جمهوری است.

چرا مردم ترجیح می دهند تلویزیون را به صورت حضوری بخرند تا آنلاین؟
با توجه به اینکه تلویزیون به عنوان یکی از لوازم ضروری خانه محسوب می شود، خانواده ها معمولا در تهیه این محصول توجه زیادی می کنند تا بتوانند کالای مورد علاقه خود را انتخاب کنند، به همین منظور خانواده های زیادی در تهران اقدام به خرید تلویزیون می کنند. آنها به مبادله این محصول یعنی خیابان جموری اشاره می کنند زیرا معتقدند بدون تست و بررسی حضوری این کالا امکان خرید وجود ندارد.

به طور کلی می توان نتیجه گرفت که مردم خرید حضوری تلویزیون را به خرید اینترنتی ترجیح می دهند. به همین دلیل قبل از تصمیم گیری برای خرید چندین بار از بازار لوازم صوتی و تصویری بازدید و بررسی می کنند.

مرکز فروش اقساطی تلویزیون در جمهوری
خیابان جمهوری بزرگترین بازار تجهیزات AV در کشور است، افراد زیادی قبل از تصمیم نهایی برای خرید تلویزیون از این بازار دیدن می کنند. یکی از معروف ترین و قدیمی ترین مراکز جمهوری بین خیابان ولیعصر و خیابان حافظ است. 

چرا تلویزیون جمهوری اقساط بخریم؟
نکته اینجاست که شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه و مزیت های خرید اقساطی تلویزیون باعث شده است که بسیاری از مردم به خرید اقساطی تلویزیون ترجیح دهند.

روش های مختلفی برای خرید اقساطی تلویزیون وجود دارد، از خرید اینترنتی تا مراجعه به مراکز ویژه فروش اقساطی تلویزیون.

نمایندگی سونی در تهران اینجا کلیک کنید.

 

از بزرگترین مزیت های خیابان جمهوری می توان به قرار گرفتن آن در مرکز شهر، دسترسی آسان به کل شهر تهران و تنوع کالاهای موجود در این خیابان اشاره کرد.

در خیابان جمهوری نیز فروشگاه های مختلفی وجود دارد که می توانید به صورت حضوری از آنها دیدن کنید و خرید اقساطی تلویزیون جمهوری را تجربه کنید.

قیمت تلویزیون در خیابان جمهوری
قیمت تلویزیون در بازار به دلیل رقابت پذیری که دارد معمولا فروشگاه های مختلف و فروشگاه های اینترنتی قیمت هایی نزدیک به هم دارند و با یک جستجوی ساده می توانید قیمت تلویزیون های مختلف را پیدا کنید.

قیمت تلویزیون در خیابان جمهوری از آنجایی که مبادله تجهیزات صوتی از ایران است و بسیار رقابتی است نسبت به جاهای دیگر نسبتاً کمتر است.

پارچه فایبرفلون چیست؟

۲۹ بازديد
یکی دیگر از انواع پارچه های ضد اشتعال پارچه فایبرفلون است. پارچه و نوار فایبرفلون در یک طرف از پلیمر PTFE و در طرف دیگر از سیلیکون مقاوم در برابر حرارت ساخته شده است.

ویژگی های
پلیمر PTFE مورد استفاده در پارچه فیبرفلون یک ماده پلیمری است که توسط شرکت DuPont ساخته شده است. PTFE در برابر تمام مواد شیمیایی خنثی است و ضریب اصطکاک بسیار پایینی دارد. در واقع این ویژگی ها PTFE را به ماده ای منحصربفرد تبدیل می کند که کاربردهای زیادی در صنایع مختلف و مصارف خانگی دارد.

علاوه بر این پلیمر PTFE دارای خواصی مانند مقاومت خودرویی و مقاومت شیمیایی بسیار خوب است، نسبت به رطوبت هوا حساس نیست و مقاومت الکتریکی بالایی دارد و در برابر ضربه خوب است. تحمل حرارتی آن 260- تا 260 درجه سانتیگراد است.

اواخر قرن بیستم و آغاز قرن بیست و یکم به عنوان عصر سیلیکون شناخته می شود زیرا در این زمان سیلیکون ماده اصلی صنایع تولیدی محسوب می شود.

سیلیکون یا پلی سیلوکسان مورد استفاده در پارچه های مقاوم در برابر شعله فیبرفلون شامل یک زنجیره متناوب از اتم های سیلیکون و اتم های اکسیژن است که از کربن، هیدروژن و گاهی اوقات عناصر دیگر تشکیل می شود.

سیلیکون ها در برابر رطوبت، نور، شرایط جوی، اشعه ماوراء بنفش، ازن، آب و ... مقاومت خوبی دارند و در برابر مواد شیمیایی و دما بسیار پایدار هستند. این مواد قادرند خواص لاستیکی خود را تا دمای 260 تا 315 درجه سانتیگراد حفظ کنند. سیلیکون ها چسبندگی بسیار خوبی دارند.
انواع سیلیکون
سیلیکون به کار رفته در پارچه ضد اشتعال فیبرفلون شامل انواع مختلف سیلیکون با درجات مختلف اتصالات عرضی می باشد. نحوه اتصال زنجیره های سیلیکونی با ارزش را درجه اتصالات متقاطع می گویند.

سیالات سیلیکونی یا روغن های سیلیکونی حاوی پیوندهای پلیمری سیلیکونی مستقیم بدون اتصال عرضی هستند. این مایعات در روان کننده های افزودنی، مواد آرایشی استفاده می شود.
نوع دوم سیلیکون ها ژل های سیلیکونی با تعداد کمی پیوند عرضی بین زنجیره های پلیمری هستند. از این ژل ها در لوازم آرایشی و همچنین برای قسمت انعطاف پذیر زیره کفش های خاص استفاده می شود.
نوع سوم آنها که لاستیک سیلیکونی نام دارد، شامل اتصالات جانبی بیشتر و تولید مواد لاستیکی است. از این لاستیک ها به عنوان عایق در صنایع الکترونیک، بسته بندی وسایل نقلیه، دستکش های گازی و قابلمه های آشپزخانه استفاده می شود.
این پلیمر در بسیاری از صنایع از جمله خودروسازی، ساختمان سازی، الکترونیک، مواد شیمیایی، پوشش ها، نساجی و مراقبت های شخصی استفاده می شود. استفاده می شود
کاربردهای پارچه های فیبرفلون
بنابراین با توجه به مطالبی که در مورد پارچه فایبرفلون نسوز گفته شد می توان نتیجه گرفت که این پارچه ضد اشتعال دارای انعطاف پذیری و چسبندگی زیاد به سطوح نامنظم، اصطکاک بسیار کم، مقاومت شیمیایی و حرارتی خوب و در برابر اشعه UV می باشد. همچنین بسیار مقاوم است.

کاربرد اصلی این پارچه ها در صنایع بسته بندی، المنت های حرارتی، ماشین آلات پلاستیک وکیوم، ماشین های بسته بندی ورق، در صنایع چاپ و بسته بندی می باشد. همچنین به عنوان رول روکش در دستگاه جوش پروفیل UPVC صنایع غذایی، صنایع دارویی و بسته بندی های پلاستیکی استفاده می شود.
پارچه فایبرفلون ضد حریق ترکی، چینی و آلمانی به صورت پارچه و نوار ساده و چسبی در عرض 100-1 سانتی متر و ضخامت های 0.8، 0.13-0.50 در فرم های چسبنده و بدون چسب با تحمل دمایی 73- تا 280 درجه سانتی گراد می باشد. عرضه شده در فروشگاه مگا صنعت.

پارچه نسوز چیست؟

۲۵ بازديد
پارچه های ضد اشتعال گروهی از پارچه ها هستند که به سختی می سوزند یا مشتعل می شوند. در واقع پارچه نسوز پارچه ای است که از فایبرگلاس، گرافیت، الیاف سرامیکی، آرامید یا کولار ساخته شده است. به همین دلیل این محصولات به راحتی نمی سوزند و می توانند دمای بالا را تحمل کنند. البته نوع الیاف به کار رفته در این پارچه ها مقاومت حرارتی متفاوت و در نتیجه کاربردهای متفاوتی به آنها می دهد.

برای نخ نسوز روی لینک کنید.
https://gamasanat.com/%D9%86%D8%AE-%D9%86%D8%B3%D9%88%D8%B2/


همانطور که گفته شد این پارچه ها مقاومت حرارتی بسیار بالایی دارند و به عبارتی قابل سوختن و اشتعال نیستند. این ویژگی باعث می شود که آنها به آرامی در دمای بسیار بالا بدون اشتعال تجزیه و متلاشی شوند. در میان الیافی که برای تولید پارچه های ضد اشتعال استفاده می شود، برخی از آنها به دلیل مقاومت بسیار بالا در برابر اشتعال، حتی قادر به خاموش شدن نیز هستند. الیاف شیشه، پلی استرهای خاص، الیاف مد اکریلیک از جمله این الیاف هستند.
این پارچه ها می توانند از الیاف طبیعی، الیاف مصنوعی یا ترکیبی از هر دو ساخته شوند. اگر پارچه از الیاف طبیعی ساخته شده باشد پس از احتراق حالت پودری پیدا می کند. اما اگر الیاف مصنوعی باشد پس از سوختن به توپ تبدیل می شود.
تاریخ
تاریخچه آنها به دهه 1930 برمی گردد. در آغاز آن دهه یک مهندس فرانسوی به نام لوئی رفوند پارچه ای اختراع کرد که مقاومت بسیار بالایی در برابر آتش داشت و به عنوان پوششی برای شلنگ های آتش نشانی استفاده می شد.
در دهه 1950، پارچه های مقاوم در برابر شعله با ترکیبی از فایبرگلاس و پلی آمید برای کاربردهایی مانند روکش ماشین، پوشش کف و پوشش های محافظ توسعه یافتند.

در سال های بعد با پیشرفت تکنولوژی و مواد جدید، پارچه های مقاوم در برابر شعله با خواص مختلف مانند مقاومت در برابر اسید و باز، مقاومت در برابر باکتری ها و قارچ ها، مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش و ... ساخته شدند. در حال حاضر انواع مختلفی از پارچه های ضد اشتعال با ترکیبات مختلف مانند پارچه تفلون، پارچه بازالتی، پارچه کربنی، پارچه سرامیکی و غیره وجود دارد که در بسیاری از صنایع مانند هوافضا، پوشش های محافظ، پوشش های مقاوم در برابر شعله و حفاظت در برابر شعله استفاده می شود. . صنایع و ... استفاده می شود.

اینفوگرافیک مشخصات ساختاری پارچه مقاوم در برابر شعله
پارچه های مقاوم در برابر آتش معمولا از الیاف مختلفی ساخته می شوند که می تواند شامل الیاف شیشه، کربن، سیلیکات، بازالت یا فلز باشد. در ساخت پارچه های ضد اشتعال نیز می توان از رزین های مختلف به عنوان ماده پایه استفاده کرد.
در ساختار پارچه های ضد اشتعال علاوه بر ماده پایه، ترکیبات دیگری از جمله روکش های مختلف، پارچه های بستر و نوارهای اتصال وجود دارد که وظیفه آنها افزایش استحکام و کارایی پارچه ضد اشتعال است.

در مورد ساختار پارچه های مقاوم در برابر شعله، دو نوع ساختار پایه وجود دارد، یکی ساختار چند لایه که در آن الیاف و رزین ها یکی پس از دیگری لایه بندی می شوند و ساختار دیگر ساختاری است که در آن الیاف و رزین ها ادغام شده است. یکپارچه هستند کشیده می شوند
ویژگی های پارچه ضد شعله
ضد اشتعال بودن تنها ویژگی خاص پارچه های ضد شعله نیست، بلکه مواد اضافه شده به این پارچه ها ویژگی های جذابی مانند موارد زیر را به آن ها می بخشد:

1. مقاومت در برابر حرارت و آتش
این پارچه ها معمولا از الیاف مقاوم در برابر حرارت ساخته می شوند که توانایی حفظ سلامت فیزیکی و شیمیایی خود را در برابر حرارت و آتش دارند. برای ارزیابی سطح مقاومت حرارتی و آتش سوزی، عواملی مانند دمای پایه، دمای جرم، نقطه جوش، زمان پایداری حرارتی و فلزکاری از جمله عناصری هستند که هنگام در نظر گرفتن خواص پارچه مقاوم در برابر شعله مورد توجه قرار می گیرند.

به عنوان مثال پارچه های مقاوم در برابر شعله به دلیل دمای اشتعال کمتر نسبت به پارچه های معمولی به عنوان راه حلی برای جلوگیری از گسترش آتش در صنایع مختلف استفاده می شوند. علاوه بر این، پارچه‌های مقاوم در برابر شعله معمولاً در صنایعی که با دما و گرمای بالا سروکار دارند، مانند صنایع هواپیماسازی و فضایی، پیشرفته‌ترین خواص را از خود نشان می‌دهند و به همین دلیل در ساخت قطعاتی که در معرض گرما قرار دارند، استفاده می‌شوند. 
2. مقاومت در برابر شکستگی و سایش
استحکام شکست به توانایی شکستن در برابر تنش های کششی و فشاری اعمال شده به آن اشاره دارد. برای افزایش مقاومت شکستگی از الیاف با استحکام کششی بالا و روش های فرآوری مناسب استفاده می شود.

مقاومت در برابر سایش توانایی یک پارچه مقاوم در برابر شعله برای مقاومت در برابر سایش، پارگی و سایر خوردگی در طول زمان است. پارچه مقاوم در برابر شعله باید بتواند مقاومت سایشی خوبی برای مقاومت در برابر خراش و خوردگی دیگر مانند مالش با سطوح دیگر داشته باشد. ترکیب های مختلفی از الیاف و پوشش های محافظ برای بهبود مقاومت در برابر سایش استفاده می شود.

3. عدم جذب آب و رطوبت
پارچه مقاوم در برابر شعله به دلیل ساختار ویژه ای که از نفوذ آب و رطوبت به داخل آن جلوگیری می کند، آب و رطوبت را جذب نمی کند. ساختار این پارچه ها از الیاف خاصی ساخته شده است که نمی توانند در آب و رطوبت نفوذ کنند. با توجه به این ویژگی، پارچه های مقاوم در برابر شعله در برابر خطراتی مانند باران، برف، آب، گرد و غبار و حتی تعریق بدن مقاومت بیشتری دارند و به عنوان پوشش محافظ بسیار موثر هستند.

4. مقاومت در برابر اسیدها و بازها
پارچه های ضد شعله به دلیل ساختار شیمیایی و فیزیکی خاصی که دارند از مقاومت بالایی در برابر اسیدها و بازها برخوردار هستند. برای تست مقاومت پارچه های مقاوم در برابر شعله در برابر اسیدها و بازها، محلول های اسید قوی مانند اسید سولفوریک، اسید کلریدریک، اسید نیتریک و غیره. به طور کلی استفاده می شوند. در این آزمایشات، پارچه های مقاوم در برابر شعله برای مدتی در معرض محلول های اسیدی قرار می گیرند، سپس با مقایسه نمونه قبل و بعد از آزمایش، مقاومت پارچه مقاوم در برابر شعله در برابر اسیدها و بازها بررسی می شود.

در بیشتر موارد، پارچه‌های مقاوم در برابر شعله با مقاومت بالایی در برابر اسیدها و بازها تولید می‌شوند، به‌ویژه زمانی که قرار است در محیط‌های اسیدی بالا مانند صنایع شیمیایی، پالایشگاه‌ها یا صنایع نفت و گاز استفاده شوند.

5. مقاومت در برابر باکتری ها و قارچ ها
پارچه ضد شعله به دلیل ساختار ضد آب و عدم جذب رطوبت، مقاومت بسیار خوبی در برابر رشد باکتری ها و قارچ ها دارد. این ویژگی می تواند در صنایع مختلفی که رشد میکروارگانیسم ها به دلیل شرایط آنها بسیار رایج است، مانند پوشاک، صنایع غذایی، داروسازی و ... مفید باشد. در حالی که پارچه مقاوم در برابر شعله به عنوان یک بستر غیر خورنده در بسیاری از بخش های صنعتی و پزشکی استفاده می شود. این خواص به دلیل استفاده طولانی مدت و تماس با افراد حساس برای حفظ سلامت عمومی ضروری است.

تست های استاندارد مانند AATCC 147 برای اندازه گیری مقاومت پارچه مقاوم در برابر شعله در برابر باکتری ها و قارچ ها استفاده می شود. این آزمایش به عنوان روشی سریع و کارآمد برای اندازه گیری مقاومت در برابر باکتری ها و قارچ های خاص شناخته می شود. این آزمایش در شرایط خشک و مرطوب انجام می شود و برای باکتری های خاصی مانند استافیلوکوکوس اورئوس و اشریشیا کلی انجام می شود. علاوه بر این، برخی از آزمایشات دیگر مانند ASTM G21 و JIS L 1902 نیز برای ارزیابی مقاومت پارچه مقاوم در برابر شعله در برابر باکتری ها و قارچ ها استفاده می شود.

6. پایداری در برابر تغییرات شیمیایی و حرارتی
پارچه مقاوم در برابر شعله به دلیل ساختار شیمیایی خاص خود از پایداری بالایی در برابر تغییرات شیمیایی و حرارتی برخوردار است. این پایداری شامل مقاومت در برابر تغییرات pH، مقاومت در برابر تغییرات دما و مقاومت در برابر اکسیداسیون است.
بیشتر پارچه های مقاوم در برابر شعله از الیاف سیلیکات مانند شیشه، سیلیس، پرلیت، کائولن یا سایر مواد سیلیکات ساخته می شوند. الیاف سیلیکات در برابر اسیدها و بازها بسیار مقاوم هستند و این خاصیت به پارچه ضد اشتعال نیز منتقل می شود. علاوه بر این، این پارچه ها در برابر مواد شیمیایی مانند قلیاها و ترکیبات هیدروکربنی بسیار مقاوم هستند.

در مورد مقاومت در برابر تغییرات دما، پارچه های مقاوم در برابر شعله نیز باید در برابر حرارت های بالا مانند 1000 درجه سانتیگراد مقاومت کنند. این پارچه ها باید بتوانند خود را با تغییرات دما تطبیق دهند تا بتوان از آنها در شرایط مختلف مانند آتش سوزی یا صنایع حرارتی استفاده کرد.
علاوه بر این، پارچه ضد شعله باید در برابر اکسیداسیون مقاوم باشد. اکسیداسیون فرآیندی است که در آن اکسیژن با یک ماده ترکیب می شود و باعث تغییر شیمیایی در ماده می شود. پارچه های ضد شعله با ترکیبات شیمیایی خاصی ساخته می شوند که اکسیداسیون را کاهش می دهند.

نوار نسوز چیست؟

۲۲ بازديد

نوار نسوز یکی از محصولاتی است که به دلیل عایق حرارتی خوب می توان از آن برای عایق برق در کارخانه های مختلف استفاده کرد. نوار ضد شعله شباهت زیادی به پارچه مقاوم در برابر شعله دارد. نوارهای مقاوم در برابر شعله در اندازه های کوچکتر از 20 سانتی متر موجود است. الیاف مختلفی در ساخت و تولید نوارهای ضد اشتعال استفاده می شود که برخی از مهم ترین و متداول ترین الیاف مورد استفاده برای تولید نوارهای ضد اشتعال شامل الیاف سرامیکی، الیاف شیشه و الیاف آرامید می باشد.

برای کسب اطلاعات در مورد طناب سرامیکی نسوز روی لینک کلیک کنید.
https://gamasanat.com/%D8%B7%D9%86%D8%A7%D8%A8-%D8%B3%D8%B1%D8%A7%D9%85%DB%8C%DA%A9%DB%8C-%D9%86%D8%B3%D9%88%D8%B2-2/


نوار ضد اشتعال برای چه مواردی استفاده می شود؟
کاربردهای نوار ضد اشتعال بسته به نوع الیاف مورد استفاده می تواند متفاوت باشد. نوع الیاف استفاده شده می تواند مقاومت حرارتی آن را تعیین کند. اگر بخواهیم پرمصرف ترین نوارهای ضد اشتعال را ذکر کنیم، می توان به نوار ضد اشتعال سرامیکی یا نوار ضد شعله الیاف سرامیکی اشاره کرد.
از نوارهای ضد اشتعال در موارد مختلفی استفاده می شود. به عنوان مثال می توان از این نوارها برای عایق کاری انواع شیرها، لوله های اگزوز، دیگ ها و ... استفاده کرد. رایج ترین کاربرد این نوع نوار در مواردی است که عایق الکتریکی بالا مورد نیاز است. از آنجایی که نوار ضد شعله به عنوان یک عایق حرارتی خوب عمل می کند، می توان از آن در سخت شدن و آبکاری فلزات در صنعت فولاد، در سیم پیچی نوار در دمای بالای بخار آب و روغن و همچنین برای عایق کاری و آب بندی استفاده کرد. در کارگاه های حرارتی .

نوار ضد شعله چه ویژگی ها و شاخص هایی دارد؟
نوار ضد اشتعال در کاهش تولید گازهای گلخانه ای موثر است.
از آسیب دیدن کابل ها در صورت آتش سوزی جلوگیری می کند.
مقاومت سایش بالایی دارد.
برای جلوگیری از شکستن کابل با کابل های مجاور می توان از نوار ضد اشتعال استفاده کرد.
هنگامی که در عناصری که در آنها از نوار ضد اشتعال استفاده می شود آتش سوزی ایجاد شود، از تولید گاز سمی جلوگیری می کند.
استفاده از این نوع نوارها به دلیل مقاومت الکتریکی بالا بسیار توصیه می شود.
از نظر رسانایی حرارتی، نوار بازدارنده شعله ظرفیت محدودی دارد که از گسترش آتش در کابل ها و عناصر مجاور جلوگیری می کند.
از نظر کشسانی و انعطاف پذیری بسیار مطلوب و مناسب است.
نصب آن ساده و آسان است و نصابان نیازی به نگرانی در مورد امنیت آن ندارند زیرا امنیت بالایی را برای نصاب ها فراهم می کند.
در برابر عوامل محیطی مانند گازها، مواد شیمیایی و آب و همچنین ضربه مقاومت زیادی دارد.

انواع نوار ضد اشتعال چیست؟
نوار فایبر گلاس ضد شعله
نوار ضد اشتعال فایبرگلاس از فایبرگلاس ساخته شده است و مقاومت مکانیکی و حرارتی بسیار خوبی دارد.
یکی از بهترین ویژگی های نوار فایبر گلاس ضد اشتعال این است که مقاومت حرارتی و مکانیکی بالایی دارد و از فایبرگلاس در ساخت نوار فایبر گلاس مقاوم در برابر آتش استفاده می شود. رایج ترین استفاده از نوار فایبر گلاس مقاوم در برابر شعله در عایق کاری و آب بندی ساختمان ها، آب و بخار در ماشین های الکتریکی می باشد.

نوار تفلون مقاوم در برابر شعله
نوار تفلون مقاوم در برابر شعله که از تترافلوئورواتیلن ساخته شده است در بین سایر نوارهای مقاوم در برابر شعله کاربرد فراوانی دارد. عمر مفید این نوع نوارهای ضد اشتعال بسیار زیاد است زیرا در تولید آن از پلیمر خاصی استفاده شده است که مقاومت سایشی بالایی دارد.

نوار ضد اشتعال سرامیکی
همانطور که از نامش پیداست از الیاف سرامیکی و به صورت پارچه ای ساخته شده و از استحکام مکانیکی نسبتا خوبی برخوردار است. یکی از بهترین ویژگی های نوار نسوز سرامیکی این است که از نظر مقاومت در برابر حرارت استحکام بسیار بالایی دارد و دمای 1050 تا 1260 درجه سانتیگراد را تحمل می کند.

نوار ضد شعله ابریشم
زمانی که می خواهند لوله های با دمای پایین را عایق کاری کنند، از نوار نصب ابریشم استفاده می کنند. الیاف بازدارنده شعله فایبرگلاس در تولید نوار مقاوم در برابر شعله ابریشم استفاده می شود. دلیل اینکه به این نوع روبان های مقاوم در برابر شعله روبان ابریشمی می گویند نرم و ابریشمی و ضخامت کم آنهاست. برخی از مواردی که این نوع نوارها به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرند شامل مصارف خانگی و ساختمانی و همچنین استفاده در صنایع مختلف می شود.

شرکت سمپاشی ساس تهران

۲۵ بازديد

 در سال های اخیر ورود ساس ها به خانه ها و آپارتمان ها بسیار چشمگیر بوده است. بنابراین، شاید ساکنان برای از بین بردن ساس، انواع کارهای غیر استاندارد را انجام می دهند و درصد بسیار زیادی از آنها شکست می خورند. بهترین پیشنهاد سمپاشی ساس در تهران می باشد. یک شرکت معتبر اسپری ساس با پشتوانه علم و تجربه، اسپری تضمینی را بدون نیاز به شستشو و سایر دردسرها ارائه می دهد. این مقاله را بخوانید تا یاد بگیرید چگونه از شر ساس خلاص شوید.

شرکت سمپاشی تهران ساس بدون نیاز به شستشو خدمات ارائه می دهد
در سال های اخیر ورود ساس ها به خانه ها و آپارتمان ها بسیار چشمگیر بوده است. بنابراین، شاید ساکنان برای از بین بردن ساس، انواع کارهای غیر استاندارد را انجام می دهند و درصد بسیار زیادی از آنها شکست می خورند. بهترین پیشنهاد استخدام کارشناسان شرکت سمپاشی تهران ساس می باشد. یک شرکت معتبر اسپری ساس با پشتوانه علم و تجربه، اسپری تضمینی را بدون نیاز به شستشو و سایر دردسرها ارائه می دهد. این مقاله را بخوانید تا با نحوه خلاص شدن از شر ساس و هزینه اسپری ساس آشنا شوید.

برای شرکت سمپاشی شرق تهران روی لینک کنید.

https://madaktoservice.com/spraying-in-the-east-of-tehran/

 

وجود ساس در سراسر ایران
در سال های اخیر با حجم سفرها، وجود ساس در اقصی نقاط ایران مشاهده شده است.
نوعی که اهمیت بهداشتی و پزشکی دارد نوع ساس است. شکل ظاهری ساس نارنجی تا قهوه ای است که در اثر تغذیه با خون قرمز می شود.
ظاهر تنه آنها بیضی شکل است، بنابراین قسمت میانی شکم پهن و پهلوها باریک است. در ساس‌های نر تنه باریک‌تر و کشیده‌تر از نوع ماده است.
انتهای تنه نر دارای آلت تناسلی به نام آلت تناسلی است که نسبتاً باریک است. روی سطح شکم زن، یک شیار بیرون زده کوچک در سمت چپ آلت تناسلی چهارم وجود دارد که محل دریافت و ذخیره مایع منی است. نام این شیار برلز است.
سر شامل یک جفت شاخک چهار گوش و یک جفت چشم مرکب برجسته است. ساس ها بال ندارند و تنها دو زائده فلس مانند و یک غشاء در پشت سینه وجود دارد که از اثرات بال های حشره است.
ساس می تواند چندین برابر وزن خود خون بخورد. آنها پس از خوردن خون به مخفیگاه خود باز می گردند. این حشرات به احتمال زیاد در تخت و زیر تشک زندگی می کنند و در کوچکترین سوراخ های تخت، شکاف های دیوار و مبلمان پنهان می شوند.
محل گزش آنها معمولا قرمز و متورم می شود و شما را به شدت خارش می دهد، بزرگترین آسیب روانی است، زیرا شب ها دیگر نمی توانید راحت بخوابید.

ما به عنوان شرکت اسپری ساس در تهران برنامه ای برای حل مشکل شما داریم، کافیست با کیان پاک تماس بگیرید و موضوع خود را مطرح کنید. خدمات ما در سراسر تهران و ایران قابل اجرا می باشد و برای رفع مشکل ساس به شما مشتریان گرامی ضمانت نامه کتبی ارائه می دهیم.
ساس ها از کجا می آیند؟
مشاهده لکه های خون و لکه های تیره (وجود فضولات حشرات) روی تشک، لباس خواب، ملافه و دیوارها نشانه حضور آنها در خانه است.
آنها را می توان به مکان هایی که توسط تخت های دست دوم، ملافه ها، مبلمان و لباس ها و گاهی اوقات با چمدان های مسافرتی آلوده نشده است، منتقل کرد.
پس از بلند شدن از رختخواب، به بدن خود نگاه کنید، اگر ضایعات پوستی شبیه تاول یا لکه های قرمز خارش دار دیدید، مطمئن شوید که خانه شما به ساس آلوده شده است و اینها نشانه وجود ساس در خانه شما است.
این حشره یک انگل خارجی کوچک است که وقتی وارد محیط شما می شود در تشک و وسایل خواب شما پنهان می شود.
رایج ترین راه برای انتقال آنها، تعویض آنها در مکان های عمومی مانند هتل ها یا وسایل نقلیه عمومی است. در واقع ساس ها می توانند همه جا باشند و مانند سایر موجودات تولید مثل کنند. بنابراین می توان گفت وقتی ساس وارد خانه ما شد از بدشانسی ما بود.